diumenge, 6 d’abril del 2014

Compres a Born Pretty (1)

Es la primera vegada que he comprat a aquesta pàgina que ja totess coneixe-ho. Per provar i com no disposo de moltes eines (el meu dotting tool era el punter de la Nintendo DS que un dia es van oblidar els meus nebots...) vaig demanar un joc de dooting tools, un nou tampó d'estampació i una placa (CK-02). Elos em varen regalar un joc de Nail Pach de Gucci












 
Gucci i jo no som els millors amics, però supongo que alguna cosa se m'acudirà per utilitzar-los... a mi em duran molt poc aquest tipus d'enganchines, suposo que si m'estiguès més quieteta aguantarien més, tot i que dos dias hagi estat el rècord fins ara.

 

El tampó va genial pel costat blanc, molt esponjós, tot i que he hagut d'enganxar el suport perque segons com el faig servir es cau... no passa el mateix amb la part rosa que no agafa el dibuix gens bé.
Enreferència  a la placa, la meva imatge mental era que els dibuixos eren d'un tamany major, però la meva decepció realment ha estat perque hi ha una part de la placa que els dibujos estan poc definits i no permet una correcta estampació. De moment aprofitaré la part que si que estampa correctament a veure que es pot anar fent amb aquesta placa i us ho aniré ensenyant.

En quant a les  dotting tools: Per un costat les puntes són de diferents mides mentre que per l'altre son de la mateixa mida (encara no sé veure el motiu per no haver fet també també diferents mides...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada