divendres, 25 d’abril del 2014

Repeló mossegat

Un repeló és un tros petit de pell que s'aixeca de la carn just al costat d'una ungla de les mans, i causa dolor i molèstia.
Tot i que sé que mai s'ha de fer, jo també soc de les que es veuen una pell que em molesta, que s'engancha i com està allà... mirant-me des del costadet de l'ungla... la primera reacció es mossegar-la per fer-la desaparèixer i que deixi d'incordiar. 
En aquestes estava jo la setmana passada quan la ferideta creada va començar a infectar-se
El meu dit bategava mentre teclejava, i jo, evidentment, sense fer-li el més mínim cas. 
Al matí següent si que li vaig haver de fer cas: tenia el dit amb una important infecció.
Vaig netejar amb aigua oxigenada i em vaig posar una tirita (ERROR!). A mig dia em vaig anar a la farmàcia propera a la feina, on em van dir que m'anés al metge perquè em receptès antibiòtics. No ho vaig fer, en aquell moment em va semplar més efectiu anar a la farmàcia de tota la vida i que em donessin quelcom, així que per la tarda hi vaig anar.
Els consells del farmacèutic varen ser:
  • no tapar la ferida
  • netejar amb aigua oxigenada 
  • no apretar ni punxar sota cap concepte la part infectada
  • aplicar una crema amb antibiòtic
En el meu cas la crema que em van donar va ser aquesta:

m'ha anat fantàsticament bé, per això li he dedicat un post.
Després de la primera aplicació els bategs i la coïssor varen disminuir.
Després d'un parell de dies d'aplicació, la infecció va desaparèixer (per sort!!! jo ja m'hi veia sense poder fer-me mai més la manicura...)
Lliçó apresa... :-(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada