dilluns, 27 d’octubre del 2014

Mitges llunes degradades

Aquí estic jo fent de les meves... i avui que intento... tornar a veure perquè a tothom li queden bé les decoracions amb adhesius i al meu no. Així que he utilitzat unes rodonetes adhesives per fer una espècie de mitges llunes en un lateral de la ungla (oleeeee més difícil encara...).
Total que com veieu no totes m'han quedat bé, a més els he fet un degradat, per si ja pintar-les normals no era complicat de per si solament. En retirar els adhesius sempre em porto la sorpresa que alguna cosa estranya ha passat i que, o bé, no han quedat les vores 100% definides o bé en desenganxar em porto l'esmalt de mitja ungla... Total que jo segueixo sense aconseguir el resultat que a mi m'agradaria, i tot i així, he fet fotos, per si a algú li inspira per fer algun disseny...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada