divendres, 5 de desembre del 2014

Doble estampat

A que sabeu que això no és senzill?
Doncs el no, no ho és, requereix d'una cosa que no em sobra: paciència.
Primer la base, després un color, s'asseca, l'altre color, s'asseca, una estampació, la segona estampació... s'asseca? *Mmmmmm... aquí em va faltar la meva PACIÈNCIA i finalment el temut top coat que pot arruïnar la manicura més treballada o elevar-la a la categoria de magnifica... I en aquest cas... La va arruïnar per la meva falta de paciència. Aquesta ungla és l'única que es va salvar de no tenir el dibuix gargotejat per aquest descuit.
Algunes vegades em diuen: com pots canviar de manicura tan sovint amb el treballades que estan? Perquè hi ha algunes que faig i de les quals no pujo foto al blog, la meva càmera traicionera no sempre vol prendre fotografies decents... Simplement, perquè m'agrada fer-les.
Crec que la idea d'aquesta manicura no és del tot dolenta, la tornaré a intentar un altre dia amb temps. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada