dijous, 19 de març del 2015

Franceses en negre

El títol ho diu tot.
No és la primera vegada que faig aquesta manicura, en una altra ocasió, fa ja temps, la vaig fer de gel i amb tips, ara he optat per fer-les sobre la meva ungla natural. El resultat és similar, encara que clar, al no ser de gel, no han aguantat tant com l'altra vegada. Aquest top en blanc i negre no l'he fet servir tant com m'agradaria ja que de veure-ho a tot arreu i en totes les marques m'ha acabat avorrint una miqueta.
Per a la francesa, en moltes ocasions, i aquesta és una d'elles, no pinto la meva ungla, és a dir, solament aplico el color de la punta i en la resta, deixo el color resultant de la base i el top.
Si us fixeu a les fotos, el meu problema amb la sequedat de les pells persisteix... ni amb Avoplex d'OPI aplicat religiosament aconsegueixo solucionar-ho... Ni posant oli d'oliva, ni dormint alguna que una altra nit amb crema i guants... RES...
Què feu servir vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada