dilluns, 27 d’abril del 2015

Ungles estampades i sheer tints casolans

És senzill caure en la temptació de pensar que tothom consideraria aquesta manicura com em van dir el dia que la vaig fer: "és molt poc definida, no m'agrada". Doncs al meu SÍ.
Deixant doncs de costat el fet que pot agradar més o menys, crec que l'opció dels "sheer tints" la febre dels quals va iniciar la marca OPI i que les aficionades al nail art hem tunejat en la nostra majoria, és una de les quals em resulten més primaverals i divertides per a aquesta temporada (ja sé que no són d'aquesta temporada... que fa ja unes quantes, però és que m'agraden per a la primavera!)
No oblido, com en el 90% de les meves manicures, algun estampat...
És un vici que no puc deixar... les plaques d'estampació! Les trobo tan encantadores en la seva majoria...
En fer-me la manicura no vaig poder fer-li fotos, perquè era ja de nit i em moria de son... així que les fotos van ser després d'haver fregat i altres... toi i així, crec que encara estaven bastant decents!
Estic practicant la tècnica del "one stroke" per decorar... però per molt que vulgui, una mà, més o menys... però fer-me la dreta és del tot impossible, així que seguiré practicant



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada