dilluns, 4 de maig del 2015

Franceses color turquesa

Aquesta manicura tampoc és d'avui, és de les proves que he anat fent amb els acrílics aquests dies. Segueix sent una francesa (li estaré agafant afecte a les manicures franceses? Nooooo, espero que no!), encara que sí li he agafat afecte a la forma rara aquesta que porto... tornaré a les meves ungles quadrades quan m'ho tregui?
La vaselina amb guants de plàstic una vegada a la setmana que em va aconsellar
Ángeles sembla que està començant a donar els seus fruits, almenys no se'm veuen tan malament les pells.
Aquest color és el preferit de la meva amiga Yolanda, i la tarda que m'ho vaig pintar va ser perquè em van regalar una polsera en Bodybell i dels dos tons que hi havia vaig escollir aquest per poder donar-la-hi la propera vegada que la vegi. Us semblarà una ximpleria, però he deixat de portar polseres i rellotge perquè a força de teclejar en el PC se'm quedaven marques en els canells. Abans no em passava, així que dedueixo que haig d'estar adoptant una posició de mans diferent, i que segur que no és gens ergonòmica, però han millorat els meus dolors de cervicals, així que prefereixo sacrificar les polseres i el rellotge en pro d'evitar els marejos. Estic pensant a començar amb els anells esmaltats. Vaig fer un fa temps, però no he tornat a fer més.
El turquesa és esmalt tradicional, així que no durarà molt, encara que damunt de l'acrílic em sol durar més dies que damunt de la meva ungla natural.
El de purpurina també ho és, però aquests com a costa tant teure'ls!
Aquests dies he rebut una comanda, que em vaig autoregalar per al meu aniversari el mes passat, d'esmalts per estampar per internet, triguen a arribar, però són una opció ja que buscar-los aquí em resulta pràcticament impossible, i encara que tinc alguns esmalts normals que estampen super bé, se'm queden curts els colors. Aviat us podré ensenyar com queden estampades amb els nous :-)







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada