divendres, 1 de maig del 2015

Més manicura francesa d'acrilíc amb tip

Aquesta és una altra de les meves proves d'ungles en francesa esculpides amb acrílic. Aquesta vegada amb un tip més recte (que per cert no m'entusiasma, m'agrada el somriure més marcat) i com podreu veure és la meva mà dreta... l'he fet amb pinzell, gens dels "Dual System forms" he trigat una eternitat i per fer-ho més "fàcil" se'm va ocórrer intentar agregar la meva pròpia purpurina al polímere transparent... no queda malament... tampoc és que semblin massa ben fetes... per haver-les fet amb l'esquerra, què us semblen?
El cor de la decoració està encapsulat, així no m'ho arrencaré de tocar-lo... no és d'un amor passional, és d'un amor de família... sona pastelós, sí, ho sé. Avui hagués estat l'aniversari de la meva àvia, i en recordar-la he escollit un cor blanc pur en lloc d'una altra decoració... Estic, com diuen per aquí... una mica "ñoña".







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada