dilluns, 28 de setembre del 2015

Cursos d'ungles barats a Madrid: "Uñas y Estética"


Sóc de les quals pensen que l'educació és per a tots, i em dedico a fer Mooc’s (Massive Open Online Course) sense titulació “oficial” simplement per ampliar els meus coneixements. A això li afegim que no em dedico de forma professional al món de les ungles (de moment, qui sap el que oferirà el futur) però que m'apassiona i que crec que la “autoformació” està bé, però que en alguna cosa tan pràctic com aquest món, la qual cosa de debò em sembla que funciona és la formació amb algú que m'indiqui els meus errors, des de la forma d'agafar el pinzell a les aplicacions etc. no queda més que investigar sobre com formar-me a un cost assequible.
Fa poc vaig descobrir que quan ens venen “cursos homologats” no estan sent del tot sincers ja els cursos només poden ser homologats pel Ministeri d'Educació i Ciència i cap acadèmia privada està autoritzada a això, principalment perquè no existeix una titulació oficial de “Tècnic d'ungles”. A això ens queda com a alternativa que per formar-nos hem d'escollir el que s'adapti a les nostres necessitats reals. Cursos d'ungles barats i de qualitat que ens siguin 
Si mirem diferents cursos, i a mi em passa, veiem que per les quals no som tècnics i que les nostres empreses no els paguen, són realment inaccessibles. Però per sort no tots. En Ungles i Estètica ens ofereixen cursos impartits per Yolanda (entre altres persones), una professional capacitada per a l'ensenyament pel Ministeri d'Educació i la Comunitat de Madrid a uns preus gens desorbitats. Els cursos grupals que tenen en cartera actualment són: 
La meravella és que aquests cursos intensius s'imparteixen durant els caps de setmana i és encara millor el fet que disposen de cursos individuals. 
Aquests cursos d'ungles de gel a Madrid són ideals per començar a formar-te al món de les ungles esculpides i per a mi que no sóc de Madrid, i estic esperant que tornin a ofererir cursos a Barcelona (i Sevilla, Bilbao i València per les quals sigueu d'aquestes zones). 
A la formació en ungles li han afegit una formació que ara també està molt demandada en el sector: els cursos d'extensions de pestanyes. 
Us he ensenyat en el blog diverses formacions que he fet, aquesta haig de dir que és una de les quals tinc encara pendents, les altres ja les he fet. Em crida molt la reconstrucció d'ungles mossegades, que d'altra banda, són les que més em “trobo” entre les meves conocid@s. 
La reconstrucció d'ungles masculines seria alguna cosa al que cada vegada li veig més potencial, i m'agradaria poder “indagar” més en això, ja que la forma de la ungla masculina és bastant diferent, no requereix una construcció amb una curvatura C excessiva, ni per descomptat, una francesa invertida ni gens semblat… 
Tinc tendència a començar la casa per la finestra, i la decoració que és el que més em cridava l'atenció, va ser el primer en el que em vaig fixar, però el meu consell és que doneu els passos correctes, perquè us frustrareu quan no pugueu decorar perquè no teniu una bona construcció en gel, o no heu fet correctament l'esmaltat semipermanent (els videos de Youtube no són la millor formació), hi ha moltes coses que és millor que us les ensenyi un/una de professional en el tema.
També us aconsello que seguiu el seu blog,  al que trobareu informació que us ajudarà, sens dubte, a millorar en les vostres construccions i decoracions.
Espero que tingueu ocasió de formar-vos en qualsevol dels àmbits que us apassionin. I sobretot: MOLTA PRÀCTICA. 

Fins aviat!!! 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada