dimarts, 22 d’abril del 2014

Tornada de vacances: descubriment de la marca Bell

Vull felicitar a totes les que han mantingut els seus blogs "vius" durant aquests dies festius, em sembla que heu fet una labor genial.
En el meu cas "vaig tancar per vacances" però ja estic de tornada.
Gràcies a la meva mare he conegut els esmalts de la marca "Bell". Ella havia comprat un de la gamma "Glam Wear".


Ells diuen això de la seva colecció:

Glam Wear Colorses brillants
Esmalt d'Ungles brillant i supercobrint

Un plastificant especial permet una aplicació uniforme, sense taques ni pegats, una perfecta adherència a la superfície de la ungla i un assecat ràpid de l'esmalt en l'ungla, creant una capa flexible. No es trenca.
Els seus components únics garanteixen la cobertura perfecta amb la primera aplicació, una major durabilitat en les ungles i resistència a l'aigua. El “efecte de color brillant” proporciona un perfecte aspecte humit sense l'ús de vernissos. Un pinzell pla i ample, amb truges especials, permet una aplicació més fàcil i uniforme fins i tot en ungles amples, sense taques ni pegats.

No vaig notar que assequès "especialment" ràpid, està dins d'unt temps acceptable, però si vaig veure l'efecte humit del que parlen.
Crec que haig d'anar a la botiga on va anar ella a veure quins colors tenen...
En concret el que havia comprat la meva mare era el to 04 de la gama Glam Wear Nude



A ella no li agraden les decoracions recarregades i a més li acostumen a agradar les decoracions amb flors, així que li vaig fer un parell en blanc.
Va quedar així de bonic posat (disculpeu per les fotos, aquesta es la manicura després de portar dos dies feta:



La lluentor de l'esmalt es molt bonica per sí mateixa, però li vaig aplicar una capa del  Polish Sealer de IH Studio perquè com està tot el día mullant-se les mans, no li duran gairebé els  esmalts...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada