dilluns, 6 d’abril del 2015

Marrons amb el meu amor de top...

Aquest "Special Effect Topper" al meu em té enamorada des de sempre. Gràcies a Ángeles de "Jugando con mis Uñas" vaig saber fa temps que es deia "Night in Vegas".
Els efectes que fa depenen molt del color sobre el qual ho apliquis, de fet em vaig sorprendre ja que jo esperava que actués més com ho va fer en aquesta altra mani que vaig fer. Encara que hagi fet un efecte diferent em segueix agradant igual...
Aquest marró i el marró que vaig fer servir en una entrada anterior en el qual també aplicava glitter són el mateix, i no obstant això, semblen dos pintaungles completament diferents. I aquesta és una de les coses meravelloses que té el nail art...
Què us agrada a vosaltres d'aquest món? us resulta senzill passar molt temps sense comprar res per a les vostres ungles? (confesso que a mi em resulta gairebé impossible no comprar alguna cosa, encara que sigui de 1€, cada setmana...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada