divendres, 17 d’abril del 2015

Ungles degradades en verd

A la meva relació amor-odi amb els esmalts verds, crec que començo a sentir una mica més d'afecte...
Aquesta vegada vaig intentar posar al voltant de les meves ungles, a la cutícula i part del dit, una capa de base pell-off per després netejar-les més facilment, però no em va semblar que tampoc fos excessivament senzill. Potser vaig posar una capa molt fina...
És la part dolenta que tenen els degradats, que et deixen els dits fets un desastre i després cal netejar-los però el resultat és taaaaaan bonic...
Aquí vaig utilitzar la base blanca i després un degradat des de gris fins a verd claret amb quatre esmalts. Una estampació senzilla, que com sempre va tenir el seu "però": l'esmalt negre que faig servir per estampar estava arribant a la seva fi i no m'havia adonat... gairebé no puc acabar la decoració... Al final tot va resultar bé i les meves ungles van quedar bastant decents. Crec que repetiré més verds en un futur proper.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada